dilluns, 1 de juliol del 2013

01/07/13. Continuem amb la desiva independentista

Benvolguts

No sé si us recordeu de la divergència de parers que hi va haver en una reunió independentista  quan un membre va usar l’expressió “deriva independentista”. Si us en recordeu jo vaig saltar perquè és una expressió que sempre l’he llegida o sentida en els diaris i ràdios i televisions de la caverna.

A l’endemà, sense citar on s’havien esdevingut els fets, vaig publicar un apunt en el Bloc on em dolia de que la gent independentista usés expressions propagades per l’enemic, sense tenir-ne consciència. I molts dels meus lectors m’han escrit els seus comentaris donant-me la raó i dient que no es pot abaixar la guàrdia:
http://reflexionsjafores.blogspot.com.es/2013/06/210613-la-deriva-independentista-de.html

Avui, amb més temps i per corroborar el que havia escrit, he fet el senzill exercici de cercar en el Google quin abast tenia l’expressió en diaris i televisions i quins mitjans la usaven. Hi ha més de 6 milions d’entrades per deriva independentista, s’ha usat intensivament des del 2010, encara que hi ha una cita del 2006 d'una tesi doctotal. Qui ho usa és:  la SER, l’ABC, la Cospedal, el Rajoy, el PSC, la Camacho, el Jiménez Losantos, Intereconomia, el Boadella, El País, La Vanguardia, La Razón, el PPC, El Correo, etc. Tots enemics nostres!
 
Per tant, aquest petit exercici m’ha confirmat la meva impressió prèvia a la reunió que era una expressió despectiva i usada sistemàticament amb mala llet!

Joan A. Forès
Reflexions

!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada