dijous, 1 de desembre del 2011

01/12/11. Espanya ens roba, Espanya ens enganya, Espanya ens escanya, Espanya ens espanya

Benvolguts,
La fada Gispert va prohibir ahir que s’usin termes pejoratius contra Espanya com “Espanya ens roba” o “Espoliació fiscal” en el Parlament!
I jo n’estic content perquè són frases que dic contínuament en tots els meus apunts. Però com diu l’Alfons López Tena:
 “No ens faran callar”
En els enllaços hi ha les notícies i el vídeo. No us perdeu el vídeo!
Per sort, i que duri, ERC ha fet costat a SI davant del comunicat de la Mesa del parlament reprovant i prohibint que s’utilitzin els termes pejoratius esmentats!
Per qui no l’havia vist us enganxo una foto de la Molt Honorable...


El 27 d’abril vaig fer una reflexió sobre la foto de la Sra Gispert que deia:
La ridícula i esperpèntica foto de la Molt Honorable Presidenta del Parlament de Catalunya Núria de Gispert i Català, que sembla una bruixa disfressada de fada.
En López Tena li acaba de dir més o menys el mateix,  afegint-li “cosa” i “mamarratxa” i el que tots hem dit dotzenes de cops del “parlament de fireta”...


Un dels comentaris diu exactament el mateix que jo deia ahir:
·         Cullonut. Ara ja no podem dir la veritat ni a casa nostre. Se'ns estan pixant a la boca !
Això portarà cua!
Endavant les atxes que diu l’Eduard!

Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada