dijous, 14 de juliol del 2011

14/07/11. Autopistes, carreteres, camins de carro. Tots de Peatge!

Benvolguts,
Com a resposta a la meva Reflexió del dia 13 de juliol de nom Autovies versus Autopistes. CCN Vídeo, el meu bon amic Francesc m’ha enviat aquest correu:
“Ahir al matí, tornant a Barna amb l'auto, anava escoltant Rac 1 i al canviar d’emissora a causa dels anuncis vaig passar a Radio Nacional on parlaven de temes econòmics, molt de moda últimament ( i que sembla que tothom en sap molt). Estava dient, el locutor, que una empresa havia fet la proposta de cuidar-se del manteniment de totes les autovies d'Espanya a canvi de convertir-les en vies de peatge, doncs costava molts diners a l'estat.
Comentari del locutor " Ens prenen per imbècils?".............
Sembla que el comentari del locutor no és una exclamació sinó una pregunta. I jo la responc immediatament:
Doncs no, al contrari!
Crec que tal com està el país de penjat és una acció que tard o d’hora s’haurà de fer. I com més aviat millor!
Jo ja ho havia explicat moltes vegades. O juguem tots o estripem les cartes. Trobo perfecte que privatitzin autovies, carreteres, camins de carro, camins veïnals, etc. Així no pagarem només els catalans sinó tot déu*! Collonut*!
Què n’opineu?
D’acord amb aquesta idea, en el vídeojoc del CCN que us vaig proposar ja no hi hauria privilegiats (tot Espanya) ni dats pel cul* (els ciutadans dels Països Catalans). Tots seriem iguals respecte a un bé preuat, que forma part de l’estar de benestar, com és el transport per carretera!

Nota* Expressions tretes del diccionari de l’IEC.

Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada